Susterenkoor “St. Agnes” zingt in de Kloosterkapel

Vrijdag 25 maart, 29 april en 27 mei om 11.00 uur

Na lange tijd zijn de susteren van het Susterenkoor weer vol enthousiasme aan het repeteren.

Wij nodigen u uit om de sfeer van de kapel en het zingen van het Susterenkoor te beleven.

Dit zal plaatsvinden op de vrijdagen: 25 maart, 29 april en    27 mei om 11.00 uur.

Om de sfeer goed te ervaren is in- en uitlopen tijdens het zingen niet mogelijk, daarom is er gekozen voor een zangmoment van ongeveer 15 minuten.

Wees welkom, kom rustig zitten en geniet van de kloosterruimte en de muziek.

Vrij entree en wees welkom.

Ingang: Museum Elburg, bij de glazen deur, Jufferenstraat 8, die om 10.50 uur opengaat.

De susteren, gekleed in habijten, zingen liederen die passen bij de kapel en het voormalige klooster.

Het susterenkoor “St. Agnes” onder leiding van Grietje Roozeboom werd opgericht in 2012 en is vernoemd naar St. Agnes, een dertienjarige vroegchristelijke martelaar, die later de patrones is geworden van het Agnietenklooster in Elburg wat nu Museum Elburg is.