Concert Dick Sanderman 04 02 2017

Concert Dick Sanderman met talentvolle leerlingen-fluit-harp-fagot-zang in de Kloosterkapel Elburg.

In de Kloosterkapel van Museum Elburg is dit seizoen weer een concertserie rondom het Strubbe-orgel. Hiervoor zijn musici uitgenodigd die samen gaan musiceren. Zij staan garant voor een geweldige middag muziek in een sfeervolle ruimte.

De concerten zijn  op zaterdagmiddag om 16.00 uur!

Het vierde concert in de serie is zaterdagmiddag  4 februari 2017. De bekende organist Dick Sanderman zal met talentvolle leerlingen musiceren.

Anne Baan en Maaike Dessens spelen blokfluit, Gerjanne Danneberg speelt blokfluit en fagot. Lisa Bank speelt blokfluit, Marjolein Siemerink speelt harp en zang van Ingrid Averescu. De talentvolle leerlingen met al die verschillende instrumenten worden begeleidt door Dick Sanderman. Op het programma staat  muziek van Bach, Vivaldi, Faure en Lloyd Webber.

Het belooft een prachtige muziekmiddag  te worden.

Museum Elburg, aanvang 16.00 uur. Toegang € 12,50 incl koffie/thee in de pauze.

Voor meer informatie: www.orgelkloosterkapel.nl