Old Time Country - The Rusty Plow Pickers 26 oktober 2019

Op zaterdag 26 oktober organiseert het Klankenklooster een Old Time Country avond.

Banjo Chuck en Melody Jane spelen lekkere Old Time Country muziek. Waan jezelf, “on the porch” met een koud drankje en een countrysnack, in de stoffige tijden van het oude Amerika.

The Pickers zijn twee begenadigde instrumentalisten.

De liedjes die ze spelen worden omlijst met mooie geharmoniseerde tweestemmige zang. Een vrolijke noot mag niet ontbreken bij een optreden van The Rusty Plow Pickers.

Kijk en luister vast naar ze op www.therustyplowpickers.nl/ of op hun Youtube kanaal.

Iedereen die, in de gezellige sfeer van het museumcafé, van deze Old Time Country avond wil genieten is van harte welkom.

Vanaf 19:30 uur bent u van harte welkom in het museumcafé, ingang aan de Zuiderwalstraat. The Rusty Plow Pickers beginnen rond 20:15 uur.

De toegangskaarten kosten 6 euro. Kaarten kunt u reserveren via 0525-681341 of vooraf kopen bij Museum Elburg (Jufferenstraat 8). Wees er snel bij want het aantal kaarten is beperkt.