Vrijwilliger van het jaar!

Afgelopen woensdag werd op de jaarvergadering van de Vereniging Vrienden van Museum Elburg Aartje Bouw als de vrijwilliger van het jaar in het zonnetje gezet. Aartje Bouw is een bijzonder actieve vrijwilliger in Museum Elburg en vervult een groot aantal verschillende taken. Ze werkt achter de balie, assisteert in de Kloostertuin, steekt haar handen uit de mouwen in het Museumcafé en maakt als het nodig is zelfs schoon. Typisch zo'n vrijwilliger die stilletjes doet wat er op haar weg komt en het dus verdient eens in het zonnetje gezet te worden. Ze was volkomen verrast toen ze door voorzitter Bob Middelburg werd toegesproken en in het zonnetje werd gezet met een prachtig boeket bloemen. Tja, en deze titel heeft ze een jaar! Volgend jaar om deze tijd hoopt de vereniging opnieuw zo'n kanjer te verrassen!