Lentefair Wereldwinkel op World Fair Trade Day | Zaterdag 13 mei van 11.00 - 17.00 uur

Op zaterdag 13 mei organiseert Wereldwinkel Elburg weer een Fair in de trouwzaal ( de refter) van Museum Elburg. Het thema is deze keer Binnen & Buiten.

In de trouwzaal staan tafels met vrolijk serviesgoed uit Tunesië. Rieten manden, uit o.a Marokko, kunnen gevuld worden met voorjaarsplanten van de Tuinkas uit Nunspeet. Cliënten van Philadelpia kweken deze planten. Een fraai voorjaarsboeket komt prachtig uit in een van de vazen uit de Wereldwinkel. Kortom een keur aan woonaccessoires om het binnen en buiten gezellig te maken.

Ook moeder wordt niet vergeten. Kinderen kunnen kleine cadeautjes kopen om hun moeder te verrassen met moederdag. Voor wie iets meer uit wil geven is een ketting van Kazuri een goede keus. Deze kettingen worden handgemaakt door een vrouwencollectief in Kenia en zijn pas nieuw in de collectie van de Wereldwinkel. Ook is er een ruime keuze in sjaals en tassen. Er is een styliste aanwezig voor een advies op maat.

Bij mooi weer kan er genoten worden van een (h)eerlijk kopje koffie op het terras in de Kloostertuin. Casa Piccola verkoopt ijs dat gemaakt is van verschillende soorten Tony’s Chocolonely chocola. Natuurlijk zijn de chocoladerepen ook te verkrijgen. Een wereldmuziekje op de achtergrond zorgt voor een vrolijke sfeer. Kom langs in Museum Elburg, een schitterende locatie om de collectie van de Wereldwinkel te tonen. Informatie: Nelly de Vries ( tel. 0525 682344)  en Anna van Prooijen ( tel. 0525 683481)