Kom over de brug - IS UITGESTELD I.V.M. CORONA-MAATREGELEN

Dinsdagavond 24 maart a.s. is de officiële aftrap van 'Kom over de Brug' door de burgemeesters Jean Paul Gebben (Dronten) en Jan Nathan Rozendaal (Elburg).

(DE VOORGENOEMDE DATUM IS GEANNULEERD I.V.M. CORONA-MAATREGELEN EN ZAL OP EEN NADER TE BEPALEN DATUM GEPLAND WORDEN)

Deze ontmoetings- en uitwisselingsavond vindt plaats in Hanneke's Pluktuin (Ellerweg 18, Biddinghuizen) om 20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur).

Vastelanders en poldermensen vertellen elkaar hun levensverhalen en hun ervaringen aan beide zijden van het water. Een belangrijke inleider van de avond is journalist en schrijver Emiel Hakkenes. Hij zal vertellen over het verschil van benadering van de Elburgenaren en de poldermensen door de overheid. Ook komt Ewoud Gosker (voormalig stadsdichter van Elburg) een gedicht voordragen en zal Ernst van der Sloot met zijn Duo TOEDUS liedjes zingen over het thema die speciaal voor deze avond geschreven zijn.

Centraal op de avond zijn de gesprekken aan tafel met een aantal kenmerkende gasten. De gesprekken worden geleid door Nico Vollebregt met zijn sidekick Maartje Monsma. Naast het officiële deel is er voldoende tijd en gelegenheid om met elkaar te praten, bekende relaties te bestendigen en nieuwe mensen te leren kennen.

Kaarten à € 5 (incl. 2 consumpties met iets lekkers) kunnen worden gekocht bij Museum Elburg, Hanneke's Pluktuin of via info@torenbosje.nl

Er zijn ca 80 kaarten beschikbaar. Er is voldoende gratis parkeerplek en er is ruimte voor het stallen van fietsen.

Meer informatie op de Facebook Pagina van Over de Brug: