Speuren in het Pietenhuis

Zaterdag 24 november kun je tussen 12.00 en 16.00 uur speuren in het Pietenhuis! Niet naar cadeautjes, niet naar pepernoten, maar naar kaarten waar opdrachten op staan om uit te voeren of te beantwoorden. Alle kinderen zijn welkom en ouders kunnen hun kind voor een uurtje afzetten om zelf nog even een boodschapje te gaan doen in de stad (tot 5 jaar begeleiding gewenst!).

In groepjes van 6 kinderen zal er iemand met hen langs 20 opdrachten wandelen door het museum en de kloostertuin. Nadat alle opdrachten zijn voldaan ligt er bij de Top1Toys/Elburger Boekhandel wat leuks voor iedereen klaar!

Er kunnen maximaal 30 kinderen per uur mee doen. Voor de kinderen die moeten wachten is er een leuke kleurplaat die gekleurd kan worden.

Waar: Glazen deur tussen Jufferenstraat 6 en 8

Wanneer: Zaterdag 24 november 2018

Tijd: tussen 12.00 - 16.00 uur

Kosten: 2 euro per kind

Beantwoord jij alle vragen over Sinterklaas en zijn pieten goed?! Kun jij pepernootsjoelen, chocoladeletters husselen, pepernoten tellen, een pietenparcours trotseren, amerigo's staart prikken en goed verschillen zoeken? Dan ben je in het Pietenhuis aan het goede adres!